you make me feel wierd inside

2011-11-04 kl. 09:02:41

2011-11-06 kl. 10:31:43

Oh ja, resor överhuvud taget. Känslan att man är på väg någonstans är så härlig!



Grattis! Heh, självdiciplin är svårt, i alla fall för mig. :P Min hjärna har en tendens att glömma alla viktiga saker tills det är för sent på kvällen för att göra dem.



Det har varit en lugnt helg, umgicks och gick på bio med en vän igår och idag ska jag mest sitta hemma och kolla på film tror jag. Eller om jag går på något konstmuseum, har inte riktigt bestämt mig än. Du då? :)

2011-11-07 kl. 18:59:28

jag är inne på min blogg så ofta nu för tiden att jag inte har någon aning om vad din senaste kommentar handlade om :P

När kommer du och hälsar på i sthlm btw? :)

2011-11-10 kl. 11:48:17

Jag var i Toscana, i en stad som heter Pistoia :) jobbade på ett hotell där. Var riktigt jäkla roligt! Och italienarna var underbara :D helt annan mentalitet och inte alls lika reserverade som svenskar är generellt.



Saknar du Dublin? Sugen på att göra en liknande resa igen? :)



Kan tänka mig kursen är spännande! Tar den slut nu i December? Ska du fortsätta plugga sen eller vad har du för planer? :) STOR KRAM!

2011-11-11 kl. 11:53:05

Det låter super!

Då bokar jag in en lekdate den veckan :P

2011-11-11 kl. 23:04:30

Oh ja. Känner att jag skulle vilja baila Paris och åka till typ Hawaii över vintern, men pengarna räcker inte riktigt just nu. :P Var skulle du vilja åka?



Oh, förstår att det är svårt. Man kan ju alltid ta en paus om man vill. Fast det är ju lättare sagt än gjort att jobba upp studiemotivation. Känner att jag förmodligen kommer behöva vänta minst tre år.



Nej det blev Parispromenad! Tänkte gå och se tyska expressionister, men pallade inte kön.



Låter som en fin helg! Kul med bal, är det universitetets?

2011-11-23 kl. 12:01:26

cool bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar: