I wanna do bad things with you

2011-11-12 kl. 17:36:25

2011-11-13 kl. 15:22:02

Också hooked på True Blood? :P



Ja jag menar det, skulle vilja slappa som en katt i solen hela dagarna i några månader. Sydamerika vore najs, måste bara hitta någon biff att resa med då som kan skydda mig från organtjuvar och dylikt. ;) Asien är också mys!



Jaha, vad gjorde du under pausen? :) Köttigt kan jag verkligen tänka mig. Statsvetenskap hade jag tänkt! Känns lagom brett och ändå något som jag intresserar mig för. Funderar på att göra eget program med lite kulturhistoria och sånt i med.



Det är ju otroligt vackert, blir aldrig gammalt! Haha nej, jag är inte en så skillad fotograf så jag tar inte så mycket bilder. ;)



Oh vad kul! Alltid härligt med tillfällen där alla verkligen satsar och klär upp sig!

2011-11-14 kl. 00:10:19

martina! chai tet var lite dyrt. 80 kronor men sååå gott att de är värt det!! haha

2011-11-19 kl. 11:34:05

Haha vadå usch? :P Visst det är så löjligt mycket blod hela tiden att man inte kan annat än garva åt det, men har ändå fastnat av någon anledning. ;)



Jo men om du har buddies där nere kan de säkert ge dig streetsmarta tips för att överleva typ. ;)



Låter som en härlig paus! Hur var det att bo i Dublin?



Man kan jobba för internationella organisationer, ambassader, rådgivare åt företag, typ det mesta som har med staten eller internationella relationer att göra helt enkelt. Jag satsar nog mer på internationella relationer för staten känns ju liiite b.

2011-11-27 kl. 13:06:32

vad ska du göra idag? nåt speciellt nu när de är 1a advent?:) kram

2011-11-30 kl. 14:19:56

du är nog den enda som förstår min passion för munkar! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar: