you're a moron for letting me go

2012-01-02 kl. 10:44:47

2012-01-09 kl. 21:31:17

Han tog sitt liv :/ min älskade vän. Det gör så ont i hjärtat men samtidigt kan jag inte greppa det än. Känns helt overkligt. Han skulle ha blivit 23 år denna månad.. livet kan vara så fruktansvärt orättvist..



Utbildningen tackade jag förresten nej till. Tusan vad jag velade fram och tillbaka.. Vill gärna utbilda mig mer, men samtidigt har jag nyligen fått ett jobb som jag trivs superbra på.. Som du vet har jag ju vart så himla osäker på mig själv, haft lite strul och gått hemma mycket. Så nu när jag äntligen fått ordning på tillvaron, har egen lön och känner mig självständig så vägde det över. Vill växa lite till i det här innan jag börjar med studier :)



Hoppas allt är bra med dig, pärlan ♥ Har du haft en bra jul och nyår? :) Studierna, är de igång igen? Går det bra? :D St

2012-01-10 kl. 21:20:06

karolina ska flytta till västerås för att plugga beteendevetenskap =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar: