do you feel?

2011-10-28 kl. 18:46:16

2011-10-28 kl. 21:13:57

Det blir ju en timme varje dag, men jag är inte så känslig för sånt. Men jag letar lite smått efter något centralare. ;)



Oh, hoppas att det gick vägen! Har bara gått på universitet i två dagar (och jag skolkade den andra) och det enda jag hann göra var i princip att bli rädd för tentor och uppsatser eftersom lärarna fick dem att verka som oöverstigliga hinder (dock inte därför jag slutade). :P



Ska chilla med en kompis imorgon, sen vet jag inte. Går förmodligen ut någon gång i veckan istället. Själv? :)

2011-10-29 kl. 12:46:50

vackert! <3

2011-10-30 kl. 11:55:01

Tur du skrev igen, för det första hade inte kommit fram :)



Åh vad spännande med psykologi, går det bra?! :) Härligt att du trivs med livet! Sist vi pratade var du väl utomlands och jobbade? Dublin? Och jag var så sjukt avundsjuk på att du vågade och genomförde det :D



Lyckades faktiskt också ta mig iväg till slut! En möjlighet att få prova jobba i Italien kom, och även om det bara rörde sig om en månad var det mycket velande innan jag vågade ta chansen och åkte iväg! Så glad över det.



Nu jobbar jag i vården och så mycket annat händer inte om dagarna, men trivs bra :D känns som mycket har vänt sista tiden!



KRAM!

2011-11-03 kl. 19:01:46

Typ som pendel mera. Men ja det är sjukt mysigt att lyssna på musik eller läsa på tåget! Buss är ännu bättre tycker jag för man har bättre utsikt hela tiden, men det tar ju också snäppet längre tid...



Jag visste redan att jag skulle flytta utomlands någonstans senare under terminen och pallade inte köpa böcker, heh. Politisk teori och... någonting komparativt tror jag. Bara en grundkurs så.



Ohh! Gick det bra? :)



Stackars, krya på dig!



2011-11-11 kl. 11:30:11

Vilken häftig bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar: