thursday 4th, august

2011-08-04 kl. 16:42:00

nu var det länge sen. sånt som händer när datorn pajar och pappa får lov att fixa en ny hårddisk.

jag pillar och leker, tiden går precis lika fort som vanligt. snart kommer jag vara lika gammal och grå som pojkarna jag träffar på. eller något.
jag hade det underbart fint hos mormor, läste en himla massa. funderade lite över livet, mig själv och vad det egentligen är man lägger tid och energi på. drivkrafter och drömmar och annat skoj. och så hann jag ju laga lite god mat till mormor och hennes vänner.

fick prata med min fina julia igår för första gången på en evighet. hon måste förmodligen flytta tillbaka till Madrid nästa höst, så kaanske kanske jag drar dit. IMAGINE. jag vill till Dublin. (fast mer till Uppsala ofc)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar: